Maravilloso, Xaime! Eres belleza! Abrazosxaime oroza carballo escribió: ↑Sab, 21 Feb 2026 1:15OSMANDO A PRIMAVERA Saen á noite voar os morcegos, inventar outros mundos coas arelas dos soños, que ceibaches no lume. Feriron a mensaxeira e non parou deixa-la raiola. Vén muxindo o trebón por riba dos montes azuis. Vou na treboada apañando raiolas coma os paxaros. Pasou o vento bruando e deixou escrito no chan mollado o cifrado da súa cantiga etérea. A proa na mar negra, no mar descoñecido navego cos soños e as arelas, buscando respostas imposíbeis alén da moleza das cores. Debuxos nas pedras, pedras escritas coa lingua das ondas. Dos ronseis infindos xorde unha cantiga Vinno voar, pousou nunha camelia, mirou para min, foise contra a choiva coa cor e o asubío no vento. Unha bandada de xílgaros tolos anda na raiola, asubiándolle, coa cor, á choiva fendendo o solpor. nas maciñeiras núas. Azuis escintilantes os cristais íntimos da xeoda, que se engarzan nos soños belidos dos paxaros. Fun no trebón e volvín, mollado, coa raiola.
PRESINTIENDO LA PRIMAVERA Salen de noche a volar los murciélagos, a inventar otros mundos con las ansias de los sueños, que tiraste al fuego. Hirieron la mensajera y no se paró a dejar el rayo de sol. Viene mugiendo la tronada por encima de los montes azules. Voy en la tormenta cogiendo amaneceres como los pájaros. Pasó el viento silbando y dejó escrito en el suelo mojado el cifrado de su cantiga etérea. La proa en la mar negra, en el mar desconocido navego con los sueños y los anhelos, buscando respuestas imposibles al otro lado de la molicie de los colores. Dibujos en las piedras, piedras escritas con la lengua de las ondas. De las estelas infinitas surge una cantiga hendiendo el crepúsculo. Lo vi volar, se posó en una camelia, miró hacia mí, se fue contra la lluvia con el color y el trino en el viento. Una bandada de jilgueros locos anda en el rayo de sol, silbándole, con el color, a la lluvia en los manzanos desnudos. Azules resplandecientes los cristales íntimos de la geoda, que se engarzan en los sueños hermosos de los pájaros. Fui en la tormenta y volví, mojado, con un rayo de sol..
Trad: Shaim et Alza
http://xaimeorozacarballo.blogspot.com.es/
Olisqueando la primavera
Moderadores: J. J. Martínez Ferreiro, Rafel Calle
-
E. R. Aristy
- Contactar:
Re: Olisqueando la primavera
- Javier Dicenzo
- Contactar:
javier
- Ventura Morón
Fiel a tu estilo y tu mundo, me ha gustado mucho compañero, felicidades
- Alejandro Costa
Escribes muy bien y este escrito es una prueba de ello.
Mi enhorabuena, compañero.
Tu calidad se lo merece.
Un abrazo.
No sé por qué, no sé por qué ni cómo
me perdono la vida cada día.…
Me sobra el corazón (Miguel Hernández)
-
Pilar Morte
Abrazos y salud
- xaime oroza carballo
Gracias por tu paso tu atenta lectura, Carmela. Inestimables.Carmela Viñas escribió: ↑Mar, 14 Abr 2026 13:01 Qué precioso poema con fragancia a primavera, Xaime.
Sabes pintar un sentimiento unido a lo bucólico, y creas música en tus palabras unidas a esa lluvia, a ese sol.
Un placer leerte siempre.
Abrazos.
Aperta.
- xaime oroza carballo
Alaire es para mi una suerte de balcón majestuoso donde asomar mi voz. Gracias por seguir manteniendo la puerta abierta.Administración Alaire escribió: ↑Dom, 19 Abr 2026 9:26 Enhorabuena, amigo Xaime, por el reconocimiento como Poema de la Semana a tu obra "Olisqueando la primavera".
Un cordial abrazo.
Unha moi fonda aperta.
- xaime oroza carballo
Moitísimas grazas polas túas palabras, Ramón. Estimoas.Ramón Carballal escribió: ↑Dom, 19 Abr 2026 9:34 Parabéns, Xaime, o teu poema merece a distinción recibida. Unha aperta.
Unha aperta.
- xaime oroza carballo
Grazas por seguir no xugo axudando coa rexa presenza o meu tiro feble, boi meu.J. J. Martínez Ferreiro escribió: ↑Dom, 19 Abr 2026 11:54 NORABOA, boi meu, por este merecido homenaxe a tan máxico poema.
Unha forte aperta.
Un chucho.
- xaime oroza carballo
Agradezco, hondamente, tu lectura y tus palabras, compañera.Silvia Savall escribió: ↑Dom, 19 Abr 2026 12:53Pero qué bonito poema compañero. Ha sido un placer leerte y felicitaciones por el destacado. Un abrazo grande.xaime oroza carballo escribió: ↑Sab, 21 Feb 2026 1:15OSMANDO A PRIMAVERA Saen á noite voar os morcegos, inventar outros mundos coas arelas dos soños, que ceibaches no lume. Feriron a mensaxeira e non parou deixa-la raiola. Vén muxindo o trebón por riba dos montes azuis. Vou na treboada apañando raiolas coma os paxaros. Pasou o vento bruando e deixou escrito no chan mollado o cifrado da súa cantiga etérea. A proa na mar negra, no mar descoñecido navego cos soños e as arelas, buscando respostas imposíbeis alén da moleza das cores. Debuxos nas pedras, pedras escritas coa lingua das ondas. Dos ronseis infindos xorde unha cantiga Vinno voar, pousou nunha camelia, mirou para min, foise contra a choiva coa cor e o asubío no vento. Unha bandada de xílgaros tolos anda na raiola, asubiándolle, coa cor, á choiva fendendo o solpor. nas maciñeiras núas. Azuis escintilantes os cristais íntimos da xeoda, que se engarzan nos soños belidos dos paxaros. Fun no trebón e volvín, mollado, coa raiola.
PRESINTIENDO LA PRIMAVERA Salen de noche a volar los murciélagos, a inventar otros mundos con las ansias de los sueños, que tiraste al fuego. Hirieron la mensajera y no se paró a dejar el rayo de sol. Viene mugiendo la tronada por encima de los montes azules. Voy en la tormenta cogiendo amaneceres como los pájaros. Pasó el viento silbando y dejó escrito en el suelo mojado el cifrado de su cantiga etérea. La proa en la mar negra, en el mar desconocido navego con los sueños y los anhelos, buscando respuestas imposibles al otro lado de la molicie de los colores. Dibujos en las piedras, piedras escritas con la lengua de las ondas. De las estelas infinitas surge una cantiga hendiendo el crepúsculo. Lo vi volar, se posó en una camelia, miró hacia mí, se fue contra la lluvia con el color y el trino en el viento. Una bandada de jilgueros locos anda en el rayo de sol, silbándole, con el color, a la lluvia en los manzanos desnudos. Azules resplandecientes los cristales íntimos de la geoda, que se engarzan en los sueños hermosos de los pájaros. Fui en la tormenta y volví, mojado, con un rayo de sol..
Trad: Shaim et Alza
http://xaimeorozacarballo.blogspot.com.es/
Fonda aperta.
- xaime oroza carballo
Grazas por estar sempre aí, Ana.Ana Muela Sopeña escribió: ↑Dom, 19 Abr 2026 13:47 Muy merecido el reconocimiento, Xaime:
Me encanta esta dulce primavera que plasmas en tus versos.
Felicitaciones
Un fuerte abrazo
Ana
Bicos.
-
Jorge Salvador
- Contactar:
Merecidísimo reconocimiento para este bello poema que aplaudo con fervor.
Enhorabuena, xaime. Fonda aperta
- Carmela Viñas
Un poema muy expresivo y con alto lirismo.
Abrazos.
Recinto de las divinidades
en el vestir de la metáfora.
Encaje de su magnificencia.
https://filan2.blogspot.com/?m=1